PERCEPTION

In strength there is weakness, and in weakness there is strength. Through the passage of time strong becomes weak and weak strong... SUN TZU

Wednesday, May 09, 2007

Pekabo?


Selalunya aku ni tak sempat pun nak menulis. Bila dah tulis pulak, berminggu-minggu baru aku online semula untuk tengok apa dah jadi. Jadinye....bila 'ter'tengok ada 'comment' ... selalunya dah terlambat nak mengomen semula. Maaf ye. Tapi apa lah ya yang nak dikomen semula. Cuma teringat aje muka-muka yang menulis komen. Shida misalnya, kecil kurus gitu, sangat rapuh...pekabo mu? Hadi pula yang asyik pening kepala dulu...err, kita selalu sembang online... Jadi tak de ape la sangat dak? Aku ni macam biasa, macam dulu ... sibuk - sibuk - dan menyibuk!!! Aku sendiri pun rasa kesibukan aku ni MELAMPAUI batas ubi!!! ha ha ha ... Sekarang ni aku sendiri fikir aku lebih sibuk dari dulu. Dulu aku sempat 'menyembang-yembang' dengan mereka yang memerlukan sebuah sembangan!!! Sekarang?? 'Sembang' hanyalah sebuah perkataan. huh!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home