PERCEPTION

In strength there is weakness, and in weakness there is strength. Through the passage of time strong becomes weak and weak strong... SUN TZU

Friday, August 18, 2006

Kerja ... Dewa ...


I'm going away... for awhile. Hari ini sepatutnya aku pergi kerja. Tapi, rakan sejawat aku kata kejap sangat kat office, lepas tu dah blah. So, aku pun tak la pergi kerja. Bagi aku yang penting hari ini ialah aku dapat CD Dewa dari si Khaleed. Aku minat sungguh la dengan group tu. Bukan sangat dengan orangnya tapi dengan lirik lagunya yang amat bermakna bagi aku. Segala-galanya adalah tentang Dia. Hu yang Maha Tahu. Lagu-lagu tu mungkin memberi makna yang berlainan untuk orang lain. Yah, interpretasi puitis adalah hak masing-masing. Juga, memberi gambaran kepada yang tahu, apakah maqam yang diduduki oleh manusia yang membuat interpretasi. Aku berpandangan Dewa sudah berada di perjalanan. Harap mereka temui apa yang mereka tahu mereka sedang cari.

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home