PERCEPTION

In strength there is weakness, and in weakness there is strength. Through the passage of time strong becomes weak and weak strong... SUN TZU

Monday, August 07, 2006

kat rumah....


Hari ni aku tak keje.... dah pegi, tapi sebab tak tahan sakit, aku mintak balik. Nyaris juga tak boleh balik, sebab boss aku tu nampak tersangatlah marahnye tadi. Sebab? Mana la aku tahu. Ada la tu, kes yang dia handle, sampai sakit jiwa dibuatnya! Kalau ikut muka boss aku tu (macam nak telan orang lagaknya), harus aku tak balik! Tapi, agaknya Allah Maha Tahu betapa sakitnya aku, Dia mudahkan perkara ni. Boss aku angguk je. Tak cakap apa-apapun. Agaknya, sebab aku ni (ceh! nak puji diri sendiri ni...) jarang mintak balik rumah masa kerja. Tahun ni, termasuk tadi, baru dua kali aku mintak balik. Maklum la aku ni 'dedicated' dengan keje! kekekehe!!!! Sampai rumah, telan panadol, terus tak sedar diri, sampai la tadi. Sekarang ni, aku lega sikit. Tak bagus telan panadol, tapi itu je la 'immediate relief' yang aku cari. Nak rehat lepas ni, tidur dan tidur dan tidur ....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home