PERCEPTION

In strength there is weakness, and in weakness there is strength. Through the passage of time strong becomes weak and weak strong... SUN TZU

Thursday, August 03, 2006

perangai kawan (ke ape ke?)


Aku malas betul nak layan sorang kawan aku ni. Aku tak faham apa yang dia nak dari aku. Bagi aku, kita ada masa, kita jumpa la ... sembang-sembang, bertanya khabar, mengumpat sikit pasai boss, pasai Pak lah, pasai OIC, sukan ka, apa-apa ka.... Tapi, dia ni nak aku cakap dengan dia hari-hari. Kena sms! Kena bertanya khabar! Kena beritahu apa aku buat hari ni, semalam! Apa hal?! bila pulak aku ni ada body guard?! Masalah trouble nye... dia ni lelaki!!! Kalau pompuan lain la... pun, kekawang aku yang pompuan tak mintak aku tepon depa hari-hari! Amende la jantan sekor ni! aku pening. Tadi aku buat keputusan.... boleh blah! Seram sejuk aku dibuatnye!!! Huh! meremang bulu tengkok aku!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home